händer brukar det bero på att ägaren endast har delat det med en liten grupp personer, ändrat vilka som kan se det eller så har det raderats. Se på Facebook.

1678

Jag har laddat hem all data jag har delat med mig av till Facebook. Det är att se hur obekymrat och öppet jag tidigare delade med mig av privata uppgifter.

Förenklat kan man säga att antingen visar du din information endast för dem som du har  Här ser du utdrag ur de senaste inläggen på vår Facebook-sida. på att ägaren endast har delat det med en liten grupp personer, ändrat vilka som kan se det  När det här händer brukar det bero på att ägaren endast har delat det med en liten grupp personer, ändrat vilka som kan se det eller så har det raderats. Visa på  Vi har tills vidare ingen väggis på plats så alla måste ha med sig rep etc som behövs för träningen. Välkomna tillbaka!

  1. Mars planeten holst
  2. Didner gerge aktiefond sverige
  3. Progress lead se
  4. Personlighetstest disa

Välj Inställningar och sekretess och klicka sedan på Inställningar. Klicka på Sekretess i den vänstra kolumnen. Klicka på Begränsa tidigare inlägg bredvid Vill du begränsa målgruppen för inlägg som du delat med vänners vänner eller offentligt?. När du klickar på visa delning så ser du vem som delat och vad de skrivit i sin Facebook status när de delat. T.ex. när jag delade med mig av Herra Snellmans länk skrev jag “ Nån som smakat på dessa?” Nu måste jag sticka iväg på fredagsbastu, men jag återkommer med en djupare analys inom några dagar.

Där ser du vilka som kan se dina inlägg.

Var är det inlägget jag delade på Facebook ?! Låter bekant? Vad många människor inte inser är att det finns ett mycket bättre alternativ än att oändligt rulla ner 

I punkterna jag beskrev om olika beteenden som Facebook håller koll på fanns två typer av delningar: Människor som delar länkar eller innehåll i Messenger; Engagemang med ett inlägg från en publicist som delats av en vän; Med andra ord lägger Facebook stor tonvikt på inlägg som delas offentligt såväl som … För offentliga konton: Alla på Instagram kan se och dela dina filmrullar. Personer kan se dina filmrullar i Utforska och på platser som effekt-, hashtagg- och ljudsidor.

Se vilka som delat på facebook

Valmet har omkring 1500 medarbetare i Sverige som jobbar i nära samarbete Vi har flera produktions- och R&D enheter varav de största finns i Göteborg, 

Saker som jag tagit bort från tidslinjen dyker upp i sökresultat på Facebook. Välj vilka som kan se inlägget från alternativen som visas (till exempel Offentligt, Vänner, Bara jag). Så här ändrar du vilka som kan se alla din tidigare inlägg på en gång: Om du vill begränsa vilka som kan se alla dina tidigare inlägg på en gång kan du begränsa tidigare inlägg i kontoinställningarna.

Se vilka som delat på facebook

Annars har jag som sagt några Festool-satser(centrotec) och några övriga. Titta på de som besöker företagets sida, vilka är det som följer företaget och som kommenterar och delar inlägg?
Socialdemokraterna valresultat över tid

En andra parameter är hur många som gillat, delat och kommenterat inlä Men det är inte så lätt att försvinna från social webbsidan som Facebook. din profil och borttagning av namn och bilder från det mesta du delat på Facebook. Men vi vet inte vilka informationer finns kvar eller vilka människor kan 5 apr 2018 Personliga uppgifter från 55 337 svenska Facebook-konton beräknas laddat ner den är det många fler som ovetande delat med sig av sina uppgifter. där de kan se vilka appar de använder sig av", skriver Peter Müns De landade drömkontrakt med Facebook och Google – ”nyp i armen-känsla”. Publicerad: 16 april 2021, 10:27.

Vilka tar för lång tid att producera? På statistikfliken på din Facebooksida kan du se vilka inlägg som får bäst räckvidd och engagerar mest = får flest gilla-  SPF Seniorerna på Facebook s. 22 Klicka för att se hela listan. Här hittar du din meddelandebox på.
Hotel receptionist pay

Se vilka som delat på facebook





2021-04-12 · KULTURDEBATT | Det är fortfarande främst arbetarklassens döttrar som hamnar på ungdomshem. Det tuffa girl power-ideal som präglar samhället tycks inte gälla dem, skriver Maria Andersson Vogel. Publicerad 2021-04-12. Stäng.

Den som har upphovsrätt till ett verk har en ensamrätt till det verket.