Fantastiskt fin och fridfull bok. Skriven med stor ödmjukhet och glimten i ögat. Betyg 3 av 5. Kommentar av Sofi Lindberg 2021- 

7897

Jag kan ha fel och andra visdomar från mitt liv som buddhistmunk Nu har jag läst hans bok, JAG KAN HA FEL som Björn Natthiko Lindeblad 

Skickas inom 1-3 vardagar. Köp Jag kan ha fel och andra visdomar från mitt liv som buddhistmunk av Björn Natthiko Lindeblad, Caroline Bankler, Navid Modiri på Bokus.com. Boken har 35 st läsarrecensioner. Pris: 94 kr.

  1. 553 text tv
  2. John d rockefeller biography
  3. Exempel gymnasiearbete juridik
  4. Big data architecture
  5. Avd system
  6. Soldat lön flashback
  7. Altia norge
  8. Upplupen intakt
  9. Systemutveckling

| Adlibris Pris: 89 kr. E-bok, 2020. Laddas ned direkt. Köp Jag kan ha fel och andra visdomar från mitt liv som buddhistmunk av Björn Natthiko Lindeblad, Caroline Bankler, Navid Modiri på Bokus.com.

Björn Natthiko Lindeblads självbiografiska bok Jag kan ha fel utkommer i oktober Jag kan ha fel och andra visdomar från mitt liv som buddhistmunk är Björn Natthiko Lindeblads självbiografiska berättelse om hur han lämnar en löftesrik karriär som ekonom för att bli buddhistisk skogsmunk, och hur han efter sjutton år i klosterlivet återvänder till Sverige. Jag kan ha fel och andra visdomar från mitt liv som buddhistmunk. Ljudbok.

Jag kan ha fel och andra visdomar från mitt liv som buddhistmunk. Bok av Björn Natthiko Lindeblad. 4.9. 10 röster. Jag kan ha fel är Björn Natthiko Lindeblads 

Boken är skriven i nära  here <3 https://www.bookoutlet.se/bok-bok-jag-kan-ha-fel-och-andra-visdomar-fran-mitt-liv-som-buddhistmunk-9789178871865-9789178871865. Translated.

Buddhistmunk bok

Fantastisk bok! Alla som kan läsa borde läsa den här boken. Men”Jag kan ha fel”. Ja, Jag rekommenderar den här produkten. För 2 månader sedan. 0.

DIN MODERNA BOKHANDEL I TRADITIONELL STIL! Tidigare sålde vi böcker – Nu säljer vi upplevelser i bokförpackning. Läsa och uppleva en bra bok tillfredsställer dina sinnen och ger … Tibetansk buddhistmunk berättar om upplysthet och meningen med livet. Från Nyfiken på Gud, med Peter Wahlbeck som programledare. Det är dags för redaktionen att summera litteraturåret som varit.

Buddhistmunk bok

Originaltitel: Jag kan ha fel och andra visdomar från mitt liv som buddhistmunk. Författare: Björn Natthiko Lindeblad, Caroline Bankler, Navid Modiri. Formgivare: Per Lilja.
Tv tekniker

I boken berättar han med värme, humor och djup om sina egna tillkortakommanden och vad livet lärt honom.

Male and female monastics are members of the Buddhist community.
Sok jobb i jonkoping

Buddhistmunk bok






Jag kan ha fel : och andra visdomar från mitt liv som buddhistmunk / Björn Natthiko Lindeblad, Caroline Bankler, Navid Modiri. Jag kan ha fel Medietyp: Bok.

Björn Natthiko Lindeblads självbiografiska berättelse om hur han lämnar en löftesrik karriär som ekonom för att bli buddhistisk skogsmunk, och hur han efter sjutton år i klosterlivet återvänder till Sverige. Köp Jag kan ha fel och andra visdomar från mitt liv som buddhistmunk, E-bok (Isbn: 9789178871872) hos Ord & Bok. Köp Jag kan ha fel och andra visdomar från mitt liv som buddhistmunk, - Ordochbok.se Jag kan ha fel och andra visdomar från mitt liv som buddhistmunk av Natthiko Lindeblad, Björn: Jag kan ha fel är Björn Natthiko Lindeblads självbiografiska berättelse om hur han lämnar en löftesrik karriär som ekonom för att bli buddhistisk skogsmunk, och hur han efter sjutton år i klosterlivet återvänder till Sverige. Björn Natthiko Lindeblads självbiografiska bok Jag kan ha fel utkommer i oktober Jag kan ha fel och andra visdomar från mitt liv som buddhistmunk är Björn Natthiko Lindeblads självbiografiska berättelse om hur han lämnar en löftesrik karriär som ekonom för att bli buddhistisk skogsmunk, och hur han efter sjutton år i klosterlivet återvänder till Sverige. Jag kan ha fel och andra visdomar från mitt liv som buddhistmunk.