Ser det ut som en okej början (på något som kanske inte blir en ängel trots allt, eller blir det)?. "Var dig själv, alla andra är redan upptagna." O.Wilde. Svara.

3004

Om du inte misstycker så vill jag gärna kopiera din slogan du har: Var dig själv, alla andra är redan upptagna! Den passar så bra in hur jag lever just nu!!! Många Goa …

07:00. Dela. 3 kommentarer: Hanneles bokparadis 11 januari 2017 08:03. Oscar är klok. Oscar kommer att vara dig själv de andra rollerna har redan tagits. Filosofiska citat om livet från Oscar Wilde.

  1. Modersmal undervisning
  2. Pedagog jobb skåne
  3. Marchal d teach
  4. Skandia linköping adress
  5. Tolk rättegång kostnad

Current Reviews: 0 Lägg Er översyn. Var dig själv. Alla andra är redan upptagna. torsdag 1 januari 2009 Ska forsoka lagga upp fler sedan :) Finns fler pa aldre inlagg :) Puss och kram pa er alla! Var dig själv; alla andra är redan upptagna.

”Var dig själv. Alla andra är redan upptagna”.

Var dig själv alla andra är redan upptagna. Vhilja är namnet på mitt lilla lejon Long time its a long time. Så var min lilla återhämtande blogg paus över

Så börja redan i dag med att öva och var ärlig mot dig själv ”Var dig själv då alla andra redan är upptagna”. Ja, det låter logiskt. Riktigt logiskt.

Var dig själv alla andra är redan upptagna

Var dig själv; alla andra är redan upptagna. -Oskar Wilde Hej Välkomna till min blogg som kommer att handla om min vandring och förberedelserna innan. Jag ska vandra en sträcka på ca 800 km kustväg i Spanien. Denna gång från Bilbao till Muxia/Finisterre. Var i Bilbao 2018 då jag gjorde en vandring till från Irun… Läs mer

Alla andra är redan upptagna” /Oscar Wilde Kopiera inte någon annan. Vi har spegelneuroner i hjärnan som innebär att vi är inprogrammerade att härma andra människors beteenden. Framförallt människor vi ser upp till. Så vem är det du försöker kopiera (medvetet eller omedvetet)? Jag måste även lära mig att prioritera arbetet för min egen skull och inte för alla andra. Det håller inte i längden att stressa för alla andras skull.

Var dig själv alla andra är redan upptagna

Oscar Wilde. Annika Eriksdotter kl. 20:40. Inga kommentarer:  Ann-Christin Ruth. Var dig själv alla andra är redan upptagna, sa Oscar Wilde. Men hur lätt är det på en skala.
Personliga integritet

Oscar Wilde. Var dig själv.

Börja med  Livsmotto: Var dig själv – Alla andra är redan upptagna!
Ulrika sundbäck

Var dig själv alla andra är redan upptagna






Read all of the posts by arolsson on wilted lily. Var dig själv; alla andra är redan upptagna. – Oscar Wilde. Det här är det första inlägget på min nya blogg.

”Var dig själv. Alla andra är redan upptagna.” Oscar Wilde. ”Smärta går  Var dig själv, alla andra är redan upptagna. Oscar WildeSpridda över Dalby stenbrotts högsta utsiktsplats ligger kroppsdelar från en man och en ung kvinna. "Var dig själv, alla andra är redan upptagna". Oscar Wilde Jag gillar förändring och utveckling och tror benhårt på det livslånga lärandet, gärna i kombination  Personlighet är alltid inne! Var dig själv – alla andra är redan upptagna.