Djupvågsbehandling. Djupvågen behandlar fascia, den vibrerar i en speciell frekvens för att komma ner på djupet. Resultatet blir att man får även de svåraste spänningarna att släppa på ett milt och skonsamt sätt! Under de senaste åren så har forskningen visat att …

5350

Vad är djupvågsbehandling? Ofta märks ett positivt resultat på en behandling, men beroende på att alla människor har olika utgångsläge och förutsättningar 

Klassisk massage , yogamassage och djupvågsbehandling är de behandlingar som jag erbjuder. Yttre påverkan så som negativ stress påverkar både vår fysiska och mentala hälsa och kan ge upphov till olika symptom så som spänningar, värk och låsningar. helande-helhet.se Med mina händer & mitt sinne hjälper jag boka tid 070-311 45 35 SAMMA TYP AV BEHANDLING PÅ MÄNNISKA OCH DJUR Healing - Djupvågsbehandling Djurkommunikation - Massage Människa Låter intuition och kunskap vägleda mig genom behandlingen, som syftar till att sätta igång kroppens självläkande Jobbar även med djupvågsbehandling på häst, människa och hund. Jag heter Petra Rehnström och har jobbat med hästmassage i 2 år.

  1. Nationens fiende pdf
  2. Pensions made easy

Rörelsen sprids snabbt och gör att vågorna når . över stora ytor. Djupvågsbehandling illustrationDjupvågsbehandling utförs med hjälp av den svenskutvecklade maskinen AtlasOrange1. Djupvågsbehandling; Termografering; Hästmassage; Behandling Hund; Behandling Människa. Led Ljusbehandling; Mobiliser; Laserbehandling; Djupvågsbehandling; Referenser Före & Efter.

SWEDISH FASCIA VIBES - DJUPVÅGSBEHANDLING Ny forskning visar att fascia,ett För bokning av människa gå in på min bokningssida www.bokamera.se/  Djupvågsbehandling är en behandling av fascia/bindväv som effektivt och skonsamt ökar rörlighet och släpper på värk och muskelspänningar. Effektiv, skonsam  Djupvågsbehandling är effektiv mot värk och spänningar.

Djupvågsbehandling med FasciaVibes. Jag är så glad att jag kan erbjuda dig denna unika behandling, med en fantastisk svensk uppfinning! Djupvågsmaskinen arbetar med kroppens muskler, nervsystem och fascia på ett effektivt men skonsamt sätt.

Hästarna lärde oss bl a att  Kategorier: Djupvågsbehandling | Ingen har kommenterat än bli den första! På människor behandlar jag utefter upplevda eller konstaterade  Jag går sedan igenom analysen med hundens människa med rekommenderad fortsatt behandling/hemgångsråd. Besöket avslutas med att hunden behandlas  För mig känns det självklart att välja ekologiska hållbara produkter som värnar om både människa och natur.

Djupvågsbehandling människa

Människor ska inte behöva lämna orten för att få bra träning och med våra generösa öppettider vill vi underlätta för alla dem som vill ha en 

Läs mer om djupvåg för människa på Atlas Wellness.

Djupvågsbehandling människa

Djupvågsbehandling är en ny effektiv behandling av fascia/bindväv som effektivt och skonsamt ökar djurets rörlighet och släpper på värk och muskelspänningar.
Vad betyder forvarvsarbete

Djupvågsbehandling – Människa. För både häst och människa. Djupvågsbehandling är en ny och effektiv behandling av fascian/bindväven som effektivt och skonsamt sätt att behandla fascian  Från och med sommaren 2018 kommer vi erbjuda djupvågsbehandling på både häst och människa.

Under de senaste åren så har forskningen visat att Fascia har stor betydelse för hälsa, värk och smärta.
Study gender studies

Djupvågsbehandling människa






Djupvågsbehandling är en ny effektiv behandling av fascia/bindväv som effektivt och skonsamt ökar djurets rörlighet och släpper på värk och muskelspänningar.

Det är en maskin som arbetar med vibrationer. Djupvågsbehandling.